Il fatto quotidiano

“Il fatto quotidiano” es un nove jornal que apparera in le botecas italian le 23 de septembre. Finalmente anque in Italia il habera un jornal de information comparabile con le jornales estranier, e non submittite al voluntate del classe/mafia politic — o al minus on lo spera. Le nove jornal essera redigite per jornalistas de differente orientamentos politic (o de nulle orientamento), accomunate per le desiro de diffunder un information independente. Contrarimente al resto del jornales italian, Il fatto quotidiano non recipera ulle subvention monetari del stato.

Pro informationes super le abonamento, insimul a un pre-vista del jornal, se trova in le sito antefatto.it. Il es un facto curiose e significative, que le abonatos es jam plus que 20000; iste abonatos (io anque es inter illes) ha pagate le jornal in avantia, sin vider le jornal e ergo sin ulle garantia que illo va placer les.
Io me ha abonate al version electronic in PDF, ma il es anque possibile abonar se al version sur papiro.

Hic il ha un video de un incontro de presentation del jornal. De facto io ha positionate le video al parte final, ubi on non parla de Il fatto quotidiano ma de Papi, le plus recente libro scribite per Peter Gomez, Marco Lillo e Marco Travaglio. Il ha alicun notas humoristic, pro illes qui pote comprender le italiano e sape qual es le situation del information in Italia:

Comments

There's also webmention support.